Διαδικτυακό στοίχημα στην Ελλάδα: Η εξέλιξη

Διαδικτυακό στοίχημα στην Ελλάδα: Η εξέλιξη

online-betting-betpicksΤο online betting στην Ελλάδα βρίσκεται σε χρονιά ενηλικίωσης. Ήταν το 2000 που άρχισαν να κάνουν δειλά-δειλά την εμφάνισή τους οι πρώτες πλατφόρμες στο διαδίκτυο. Δύο χρόνια πριν να γίνει επίσημα η μετάβαση από τη δραχμή στο ευρώ.

Όπως ήταν φυσικό, οι πρώτοι πελάτες εντυπωσιάστηκαν από τις προσφορές και τις επιλογές για ποντάρισμα που είχαν μπροστά τους. Τέτοιο παιχνίδι, εκείνη την εποχή, δεν μπορούσαν να το φανταστούν ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα.

Η σύγκριση με το «Πάμε Στοίχημα» του ΟΠΑΠ και το ΠΡΟΠΟ που έπαιζαν μέχρι πρότινος ήταν αναπόφευκτη. Και η διαφορά ξεκάθαρη υπέρ της νέας τάξης πραγμάτων.

Η είσοδος των στοιχηματικών εταιριών στην παρθένα ελληνική αγορά ήταν επόμενο να ταράξει τα νερά και να αλλάξει τα δεδομένα. Με κάμποση πείρα, αρκετή τεχνογνωσία και μεγάλη γκάμα προσφορών, απέδειξε ότι ο κόσμος του στοιχήματος είναι απέραντος. Δεν γινόταν να κινηθεί στα στενά όρια του 1-2-Χ και του over/under.

Διαδικτυακό στοίχημα στην Ελλάδα: Τα 11 χρόνια… παρανομίας

Σε αυτά τα 18 χρόνια που πέρασαν, το online betting εξελίχθηκε ραγδαία. Παρά τις προσπάθειες του ΟΠΑΠ να το βαφτίσει «παράνομο», οι νεότεροι σε ηλικία παίκτες έδειξαν άμεσα την προτίμησή τους. Κανείς δεν μπόρεσε να εμποδίσει τις συναλλαγές.

Ο ΟΠΑΠ κατάφερε να διατηρήσει το επίγειο μονοπώλιο, όμως από την άλλη έπρεπε να μπει και αυτός στο διαδικτυακό παιχνίδι. Να ακολουθήσει τις εξελίξεις. Όσο καθυστερούσε τόσο πιο ευνοημένοι έβγαιναν οι πάροχοι μέσω Ιντερνετ.

Ο νόμος 4002 μπήκε σε εφαρμογή για τις online betting εταιρίες το 2011. Άργησε δηλαδή 11 ολόκληρα χρόνια. Εκείνο τον Σεπτέμβρη, με τις 24 άδειες που δόθηκαν, το ιντερνετικό στοίχημα πέρασε στην εποχή της νομιμοποίησης. Οποίες εταιρείες ήταν νόμιμα εγκατεστημένες στην Ευρωπαϊκή Ένωση μπορούσαν να αποκτήσουν άδεια παροχής τυχερών παιχνιδιών.

Οι πρώτες εξελίξεις

Ανάμεσα στα θετικά της νομιμοποίησης ήταν η άμεση εμφάνιση στοιχηματικών διαφημίσεων στην τηλεόραση, αλλά και κάποιων εταιριών στις φανέλες ποδοσφαιρικών ομάδων και όχι μόνο. Στα αρνητικά ήταν η αποχώρηση κάποιων κολοσσών του στοιχήματος, που προτίμησαν να αποσυρθούν επηρεασμένοι προφανώς και από την οικονομική κρίση στην Ελλάδα.

Ωστόσο, το κοινό που χρησιμοποιούσε το διαδίκτυο για να τζογάρει είχε επεκταθεί και δεν αφορούσε μόνο νεαρούς σε ηλικία παίκτες.

Η πώληση του ΟΠΑΠ & η συμφωνία με τον Stoiximan

Τον Αύγουστο του 2013 η εταιρία Emma Delta αγόρασε το 33% του ΟΠΑΠ. Για την ακρίβεια, το ποσοστό που ανήκε στο ελληνικό δημόσιο πουλήθηκε αντί 652 εκατ. ευρώ. Το ποσό ήταν πολύ μικρό, ωστόσο φάνηκε έστω με καθυστέρηση ότι αποτελούσε μια καλή ευκαιρία προκειμένου ο ΟΠΑΠ να μπει στη νέα εποχή.

Ακόμη και σήμερα βέβαια δεν θεωρείται ανταγωνιστικός. Έχει κάνει απλώς κάποια βήματα προόδου, σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν. Χρειάζεται χρόνος για να εξισωθεί με εταιρίες που καθορίζουν τις εξελίξεις.

Η πρόσφατη συμφωνία με τον Stoiximan φαίνεται ότι ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση. Τον περασμένο Σεπτέμβριο η OPAP Investment Ltd, 100% θυγατρική του ΟΠΑΠ, ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε το 36,75% του ομίλου Stoiximan με 50 εκατ. ευρώ. Ουσιαστικά αγόρασε την τεχνογνωσία που της έλειπε από μία εκ των κορυφαίων στοιχηματικών εταιριών. Πρώτος και βασικότερος στόχος η ανανέωση της πλατφόρμας του pamestoixima.gr.

Διαδικτυακό στοίχημα στην Ελλάδα: 5.000 γεγονότα και mobile app

Στη σημερινή εποχή οι πιο δυνατές εταιρίες μπορούν να προσφέρουν ακόμη και 5.000 αθλητικά γεγονότα (η κάθε μία) την εβδομάδα. Και αφορά συνήθως περισσότερα από 60 αθλήματα!

Σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία, όπου έπεσε το βάρος τα τελευταία χρόνια, το προϊόν έχει αναβαθμιστεί. Το ποντάρισμα μέσω της χρήσης των ιστοσελίδων έχει γίνει ακόμη πιο απλή υπόθεση. Ο παίκτης απολαμβάνει πλέον το παιχνίδι κάθε στιγμή μέσω του mobile app χωρίς να χρειάζεται υπολογιστή. Πριν από 18 χρόνια η σημερινή πραγματικότητα θα έμοιαζε με επιστημονική φαντασία.


Σχετικά άρθρα

Ταυτοποίηση

Η ταυτοποίηση των πελατών είναι ένας πολύ σημαντικός τομέας για κάθε στοιχηματική πλατφόρμα. Η διαδικασία είναι ευρέως γνωστή με τα…

Πότε κάνουμε cash out στο στοίχημα;

Το δίλημμα θα μπορούσε να είναι και… σεξπιρικό. To cash out or not to cash out;

ROI και Yield και γιατί μας ενδιαφέρουν;

ROI και Yield: Δύο λέξεις που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στις στοιχηματικές κουβέντες. Δείχνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα από διαφορετική γωνία θέασης.

Χρησιμοποιούμε cookies για γίνει ο ιστότοπος πιο λειτουργικός και να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας. <br />Αν θέλετε να συνεχίσετε συμφωνείτε με την χρήση τους. περισσότερες πληροφορίες...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

Alexa.com